mommytobe_ Bilinenin aksine bebek için çok fazla sıcak ortam iyi değil. Oda ısısının yeni doğanlar için 22-24 derece civarı olmasını öneriyorlar. Nasıl soğuk ortamda bebekler hasta olabiliyorlarsa fazla sıcak ortamda da hasta oluyorlar, rahat uyuyamıyorlar. Bebeğinizin üşüyüp üşümediğini öğrenmek için göğsüne veya sırtına dokunarak bakın. El, ayak uç noktalar olduğu için genelde bebekler üşümese bile soğuk oluyor ve sizi yanıltabiliyor 🥰