12+3 haftalık hamileyim bugün ki kontrolümde doktoruma vücut direncimin düştüğünü sık sık hasta olduğumu söyledim 4gün sonra folik asit kullanımım bitiyor oda yeni bir takviye verdi adı ELENATOL2 daha önce kullanıp memnun kalan varmı veya bir problem yaşayan?