Kozlar normalde bakıyorum aynı ayda olan bebekler 3-4 saat bir emmek istiyormuş benim bebeğim maksimum 1.5 saatte bir emmek istiyor. 3 ay 20 günlük oldu hatta. Kilosu gayet iyi önde gidiyor biraz. Sütümde güzel geliyor ama azıcık doysun bırakıyor yani iyice doyurmuyor karnını. Emme süresini nasıl uzatabilirim? Evde sorun yok ama dışarda çok zorluyor artık en azından 2-3 saatte bir emse güzel olacak. Son 1 aydır gece 2 kere uyanıyordu orda sıkıntı yok. Ama nedense son 3-4 gündür gece de 5-6 kere uyanmaya başladı emmek için