Dinara Selam kizlar.hamileliyin 6ci haftalarindayim bana diyorlarki cok duw yapma .haftada 1defa yap diyorlar.dogrumudur?cocugun duwme riski ola bilirmiki banyo???
Muhammedamine Dinara çok sık yapmayın ama haftada birde değil ☺️ Sadece duşunuzu kısa tutun ve ılık suyla duş alın
RmeysaAkba Dinara ben ilk kez duydum çok değişikmiş fazla sıcak olmamak kaydıyla çok sık yapmıştım ben yazada denk gelince çok şükür bişey olmadı bence abartmışlar biraz
Zeynep89 Dinara yaza denk geldigi icin hamileligim gunde 3 defa dus aldigim oldu bol bolda yüzdüm . Ama havalar serinledi. Dikkat etseniz iyi olur. Üsütebilirsiniz.
Nishaa Dinara vallah herkez bise söyliyor canim Sen tabi yine sor et dogrusunu yapiyosun ama eskiden Hic kimse Bise bilmiyordu yasak olan seyleri bile yiyolardi Hic bise olmamis cok sükür yani demek istedigim bazilari cok abartiyor bazi seyleri🤔
Arjin Dinara evet ama korkma ben çok çektim bulantıdan hiçbirşey yiyemiyordum hamdolsun rabbime geçti.önemli olan sağlıklı ilerlemesi sıkıntı etme kendine
Nishaa Dinara ☺️ Inanirim canim valla ben kulak asmiyom bazi seylere sinir oldum cünkü hele yemek konusunda ozaman Hic bise yemiyim diyorum😂
aysgldlrl67 Dinara ilk kez duydum.. ben her gun dus aliyrm. 🙄 34.haftamdaym bi sknti olmadi. Ama tabi bilemyrm kisiden kisiye degisiyrmu acaba.yanlis bilgi vermek istemem.. sicak su iyi degil diyolar ama
elifiii Dinara enfeksiyon riski su ile daha cok arttıgından haftada 1 degil de istedğiniz sıklıkta alın ancak uzun süreler gecirmemeye, cok sıcak suyla yıkanmamaya dikkat edin. Özel bölgenize sabun su vs tutmayın. Cıkınca iyice kurulanın.