iremuziii Kızlar bugun şeker yükleme yaptırdım normal kan sonucu gibi 2 günde çıkar sanıp eve geldim öğleden sonra çıkmış ama e nabızda henüz yok ne zaman görülür orda.
2022bebeki iremuziii Benim bir açlık şekeri göründü e nabizda doktorun ekraninda görüldü ben bakamadim. Aradan 2 hafta geçmesine rağmen düşmedi en son hastanenin kendi tahlil sonuçları sitesinden öğrendim