ayseeray1 Merhaba,13 haftalık gebeyim,yürürken vajinada dolgunluk hissi yada bi parça varmış hissi veriyor,sizde de oluyor mu ,korkulacak bi sey var mi..
momlife_7 ayseeray1 sormadım ama normaldir internete yaz vajina da ağrı diye rahim büyüyor sonuçta ağrı olması çok normal çevrenizde önceden hamilelik geçiren biri varsa sorun onlarda yasamıştır kanama vs. Yoksa sıkıntı yoktur inşallah