bacak boşluğum kemiğim acıyor sanki ayağa kalktıgımda bıçak batıyoe gibi oluyor 32+2yiz bu haftalarda bunu yaşayan var mı cocuk baskı yapıyo olsa bile kasıklarıma vurur mu ağrısı dokununca acımıyor ama ayakta ya da otururken batıyor sıcak su torbası mı yapsam üşütmeyle ilgili olabilir mi ki