Canım yapılmaz ,çünkü büyüğüdü için istensede gözlemlemek zor oluyor.Özelde falan arastır şansını dene.Şöyle bir avantaj var Allah korusun ciddi bir durum olabilir dogumdan çıkar çıkmaz anında tedavi gerekebilir.veya daha erken haftalarda bebek sezeryan ile alınıp tedavi başlanabilir