Kızlar 38+1 iz Bugün Nst girdim ağrılarım çıktı açıklık yok henüz takip için yatış vermek istediler kabul etmedim evde 1bucuk yaşında oğlum olduğu için. Ama ben ağrıları hissetmiyorum ağrı eşiğim yüksektir ilk gebeliğimde de doğum sancisinda pek zorlanmadım. Ama sancılar hep 45-50 yanı 50den fazla çıkmadı az mı ondan mı hissetmiyorum acaba 🙊