14 aylık bir kızım var ve ben şuan 17+5 günlük hamileyim kzım halen emiyor bıraktırmalımıyım bilmiyorum. Kadın doğum doktoru yavaştan bıraktır diyor çocuk doktoru istediği zMana kadar emsin diyor şaşırdım ne yapacağımı bilemez oldum. Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı sizce ne yapmalıyım emzirmeye devam mı etmeliyim yoksa kızımı emzirmeyi bitirmelimiyim
Ama kızım hiç bırakacak gibide durmuyor yemek yese de emmek istiyor birde böyle bir durum var etrafımdaki herkes bıraktır artık diyor. Birde kızık emerken bebeğim yeterli kilo alıyo mudur çok küçük doğmasından da korkuyorum