yokaglamiyomgozumadozkacti_- Kızlar 1 saat önce diş çektirdim iğne yapıldı küçük bebeğim var emzirmede bisey olmaz değil mi doktora soramadım çok cins biriydi
Bebekliannee yokaglamiyomgozumadozkacti_- hastaneye gitmeden biraz sagsaydiniz keşke gelince onu verirdiniz. İlk sütü sağın memenizi boşaltın sonra gelen sütü verin. Mümkün olduğunca geç verseniz daha iyi olur anestezi süte geçiyor çünkü. İlaç antibiyotik verdiyse de emziremezsiniz yada aynı bu yöntemi yapacaksınız
Diloss5555 Bisey olmaz ama ilk sütünü sag sonrasini ver bebegine bana öyle demisti doktorum disimi yapsrken igne vurmustu sagdim attim o sagdigimi sonra bebegimi emzirdim