Merve2626 ben bebek odası yaptım. Bebek odasına büyüyen beşik alıp koydum. Onun dışında anne yanı için kücük sepet beşik aldım ilk 6 ay yanımızda yatsın sonra odasına alırım diye. Eğer oda yapmicaksan ve örneğin 2-3 yasına kadar yanımızda yatsın diyorsan tabiki park yatak daha kullanışlı. Hatta büyüyen beşik dısında maddiyatın var ise ek olrak park yatakta alabilirsin. Hem yanınızda yatar belli süre. Hem tekerlekli portatif salona vs taşıyabilirsin. Ayrıca katlanır olur seyahatte yanında taşırsın. İlerleyen süreçte oyun alanı olarak kullanılır