1Gunes merhaba canım benim de yarık ve kabuk bağladı. Kuzenim söyledi şimdi düzeltmezsen emzirirken iyice kötü olur diye. Gümüş kapak aldım 32. Haftamdayım kaynatıp takmaya başlıcam günde 1 saat takıcam doğuma kadar kremsiz bir şekilde. Doğumdan sonra da kremli bir şekilde kullancam