8 haftalık hamileyim 2.gebeliğim. oğlum da böyle bişey yaşamadım ama bu gebelikte 3 gündür hiç geçmeyen tatlı bir tad var ağzım da. Yoğun bulantı yaşadığım için prilam kullanıyorum ondan mı yada hormanal mi ? Doktor gebelikte olur dedi ama ne kadr tatlı tad gelse de ağzıma inanılmaz rahatsız ediyor. Aranızda yaşayan oldu muuu 🥺🥺 ? İnsan soda içerken de şeker tadı almak istemiyor ya