6 haftalık gebeyim.. ultrasona gittiğimde doktorum iki farklı kese gördü ama biri büyük biri küçücüktü ilerleyen süreçte belki ikinci kese kaybolabilir belki de büyür net bir şey diyemem dedi. 2 hafta sonra gel kontrol edelim dedi ama meraktan duramıyorum. Ailemde cok fazla ikiz var. Sizinde başınıza böyle bişey geldi mi????👼🏼👼🏼👼🏼👼🏼