Aslaninannesi01 Eceeeeee günlük ihtiyaç 4 mg bunun değeri fazla o yüzden çok tavsiye edilmiyor fazlası idrarla atılıyor ama çoğu doktor vermiyor
Gzemyagz14 Eceeeeee doktorlar bunu önermiyo genelde gebelik için ıygun değil bunu gebelik harici doktorlar genelde kanser hastasına veriyolar kayın pederimde bunu kullanıyo kanser hastası oldugu için
61lazkizi61 Eceeeeee ben vifolic kulalmıyorum hem omega hem folik asit hem diğer vitaminler için hepsi bir arada
Happycatt Eceeeeee benim doktorum bu ilacı önermişti gebelikten öncede gebelikte ilk 3 ayda bunu kullandım 🌸
Mersss06 Bende kullanıyorum hamile kalmadan önce kullandım. Hamile kalıncada doktorum devam et dedi sabah akşam içiyorum bir sorun da yok şükür ☺️
Mersss06 OnlyBaby hamile kalma şansını artırır mı bilmiyorum 🤷🏽♀️ bazı makalelerde etkisinin olduğunu söylüyorlar ne derece doğru bilmiyorum 🤷🏽♀️ bana bebek düşünüyorsan kullan dedi doktorum
edosvebebisi Eceeeeee ben bunu kullanmaya başlamıştım hamile kalmadan önceden başladım 1 ay içinde hamile kaldım 3 ay boyuncada bu ilaçla devam ettim doktorumada söyledim devam edebilirsin dedi
Suheyla2 Aslaninannesi01 evet değerlerim düşük olduğu için bir ay kadar 2defa kullanmam gerekiyor muş
Papatyaa_01 Eceeeeee gebelik içinse ben inofolic combi kullandım mavi kutu doktor önermişti, bunuda kullanmıştım ama hamile kalamadım, hamile kalıncada doktorum ocean mummy önerdi
Minnakmucizemm Eceeeeee bende kullanıyorum yeni hamileyim. İlk önce baska vermişti sonra bazı rahatsızlıklarim çıkınca bunu verdi.
Gocmenkizii Bende bunu kullanıyordum. Doktorum devlet bunu karşıladığı için genelde bunu yazıyorlar ama bu senin alman gereken folik asit miktarının 12 katı dedi. Folicus yazdı 400 mikrogramlık onu kullanıyorum🥰
Daisy0000 Eceeeeee Regenesis max kullabilirsiniz,içinde balık yağı da dahil bi çok vitamin mineral var
12minikmucize16 Eceeeeee bende kullanıyordum ama kafam çok karıştı canım 2 kez düşük yaptım doktor verdi bana istedim bunu burda okuyorum yüksek mg diyorlar ama eczacı bana bunun dozu düşük dedi