Seda3309 en doğru kararı vermişsiniz. Tebrik ediyorum sizi. Bizim insanımız maalesef normal olsun normal olsun diye diretiyor ama olmuyorsa zamanı geçtiyse riske atmaya hiç gerek yok. Varsın iyileşme süren daha fazla olsun ama bebeğin sağlıkla yanında olsun. Sezeryanla ilgili anlatılacak o kadar çok şey var ki aslında ama herkes için süreç farklı ilerliyor tabi. Bende doğumdan sonra karnıma bastırmaları canımı çok yakmıştı, gözümden yaş geldi o derece. Ki acı eşiği yüksek biriyim ona rağmen. Ama burada yazanlar var hiç acı hissetmemişler. İlk yürüyüşüm çok zordu ama ilk birkaç adımdan sonrası geliyor zaten. Yeterki kendini hazır hissetmiyorsan zorlama ve biraz zaman geçince tekrar dene. Uyku bugün heyecandan zor ama elinden geldiğince uyumaya çalış dinlenmiş ol yarına. Şimdiden hayırlı olsun 🙏