alb-akg canim dogumun normal olacaksa bunu zaten bebis belirliyor gelme zamanını 37 haftada dogum icin uygun bi zaman erken değil yani eğer gelecekse bebis hayırlısıyla kucağına almak nasip olsun bana doktorum suan ki hamileligimde 34 teyken 3 hafta dursa yeter benim için demisti suan 36.2 yim 37 ye razıyım gelirse yarin kontrolüm var Rabbım herseyin hayırlısını nasip etsin bende suan için Nisan şu vs.. gelimi yok ama kasılmalar agrilar havada uçuyor bacak aramdaki ağrıyı saymiyorm yürüyemiyorum