Merveunal13 32. Haftamdayım sol kasıkta batma sancı oldu. Bebek aşağı çok baskı yapıyor ve ağrım var. Doktora gittim bebek dönmüş aşağı inmiş ve baskı uygulamaya başlamış bu yüzden yat dinlen egzersiz yürüme yapma dedi. Açıklık yoktu allahtan. Evdeyim dinleniyorum şimdi Allah korusun bebeklerimizi🙏 doktorum en az 5 hafta daha direnmemiz lazım dedi. Progestan kullanıyodum devam ediyorum öyle inşallah tüm evlatlarımız vaktinde gelsin 🫶