Merhaba.Bugün doktorum değerlerimin yüksek çıktığını söyledi.Beni daha 24 haftada yeni gönderdiler başka bir doktora o doktorda bir sürü şey söyledi.daha yeni farketmişler.Çok endişeliyim.Acaba tedavi gören anneler varmı?Bebeğin zeka geriliği oluşma durumları oluyormuş.Kafayı yiyeceğim