Dilanky 33+2 yüm benimdr toplanıyor karnımda. Doktor bunun için olumsuz bişi demedi ama kasılmam olduğu için nstye bağladı ve kasılma var magnezyumu aksatma ve bol bol dinlen dedi. Bebek kendine rahat yer arıyor yemek yiyince bile yeri daralıyor dedi😊