minikoglummm 2.5-3 santim arası dediler öğlen 1 de yatışım yapıldı gece 11 de doğum yaptım suni sancıyı saat 5 te açılma hiç ilerlemediği için taktılar ondan sonra ilerlemeye başladı korkma son yarım saat ya da bir saat fazla hissettim doğduktan sonra o an herşeyi unutuyorsun zaten doğumhaneden yürüyerek çıkardım ama izin vermediler tansiyon oynar kan çıkışı oluyor diye 😅 toparlanma sürecini düşünerek en sağlıklı kararı verin bence çatı müsaitse bebeğin kilosunda sorun yoksa denemelisiniz sürekli hareket halinde olun nefes egzersizi yürüyüş çömelme hareketleri aklınıza ne gelirse yapın belden aşağı sıcak su hızlandırıyor açılmayı sakin olun güzel geçsin o anın bile tadını çıkarın herşey gönlünüzce olsun