Rmysbyzt Kızlar 16 haftalık oldum kasık ağrım var sağ kasık ağrısı özellikle ara ara yokluyor normal midir yarın kontrolüm var size bi sormak istedim
Iremfasl_ Rmysbyzt 17+6 bende de ara ara kasık ağrısı oluyor, doktorum bebek büyüdüğü için normal dedi fakat idrarda yanma vs olursa tekrar gel dedi çok şükür şuan bir problemim yok☺️ sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏼
minik-2610 Bende 15 haftalık hamileyim benimde kaşık ağrılarım var bebek büyüdükçe oluyormuş bu ağrılar
Rmysbyzt Iremfasl_ çok teşekkür ederim ☺️ idrar verdim bende temiz çıktı inşAllah normaldir. Sağlıklı sıhhatli kucağımıza almak nasip olsun🤲🏻
Zekiye_27 Benim de bir haftadır vajina ağrısı var kızlar doktor magnezyum yazdı bir de iğne yaptırdım progestan kanama vs yok yaşayan var mı bu durumu
Rmysbyzt Zekiye_27 benim arada sırada vajinamda zonklama tarzında ağrı oluyor ama doktor normal demişti neden progestan iğnesi yazdı ki acaba
Zekiye_27 Rmysbyzt zonklama gibi değil de bildigin ordaki kemik aciyor ağrıyor sanki bende bilemedim canım tek seferlik yaptır dedi yaptırdım bakalım önlem amaçlı sanırım