Kubra3535 36 haftalık hamileyim 20 haftalarda belli oldu bebek asagıda yer yapmıs ve şişiyorum cok fazla hareket edemiyorum yaşayan ve normal doğum yapabilen var mı
desagr Kubra3535 Benim bebeğimde en baştan beri aşağıda doktorum büyüdükçe yukarı çıkar dedi ama yok hiç çıkmadı 🤷🏽♀️ Normal doğuma engel olduğunu söylemedi, yapabilirsin dedi
Kubra3535 kucukhobby-11 3yil once yapmistim canim şimdi ikinciye hamileyim insallah yine cok sismez diye düşünüyorum cok kilo almak istemiyorm ilkinde 18kilo almistim 38 hafta doldu hemen sezeryanla aldilar. Kilo cok önemli varis bulunanlarda
kucukhobby-11 Kubra3535 ben de çok kilo almadım ama varis problemi yaşıyorum. Varis çorabı giyindikten sonra şişliğim geçti. İnşallah sizde bi problem olmadan sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi💜