Kızlar herkese merhaba, iki kürtajım var aynı haftalarda, heterizigot pıhtılaşmam var çok şükür üçüncü hamileliğimi yaşıyorum tahmin edersiniz ki korku endişe doluyum. İğne ve coraspin kullanıyorum. Benim gibi olanlar sağlıkla doğuranlar var mı bana destek moral olur musunuz☺️ içimde hep bi korku endişe var stresliyim çok, 11. haftayı hiç göremedim şuan 11+1 im inşallah kalbi atıyordur inşallah benimledir inşallah iğne işe yarıyordur… bana neler tavsiye edersiniz? Allah’a sığındım çok dua ediyorum inşallah rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin ☺️