Sedakrts Tetanoz aşısını yaptirdiktan sonra ağrısı ne kadar sürüyor benim 1 hafta oldu hala gecmedi 😪
Eldgrn Sedakrts ilk dozda 3 gün bildiğin yatak döşek hasta yatmistim 2. Şükür öyle olmadı kırgınlık birde kol ağrısı yine yatarak dinlenerek geçirdim bu süreyi
segah06 Sedakrts ikinci günümden merhabalar valla kolumu zor kaldırıyorum. Öyle böyle ağrısı yokmuş. Halsizlik yaptı bide bende
Btlklnc Sedakrts Dün yaptırdım ilk dozumu resmen kolumun üstüne yatamadm soyunurken agrıyor kızardı etrafı , umarım agrılar uzun sürmez