Elifderin34 Fatmaclk96 2 yaşına kadar yastık kullanılmamalı diyor uzmanlar ama geçen tanıdığın bebeğinde gördüm ne düz kafa yastığı ne normal yastık hiçbir şey kullanmamış bebeğin kafasının arkası yata yata kare şekline girmiş ben onu gördükten sonra gerekli olduğunu düşündüm
HilalEyce Fatmaclk96 Bebeğinizi sağa sola çevirerek yatırırsaniz sorun olmuyor. Zaten kontrolde ebe ya da doktor sıkıntı görürse alırsınız. Çok acil ihtiyaç olan birşey değil bence
mimar_anne Doktorların kesinlikle kullanılmaması gerekiyor dedikleri yastık normal yastıklar düz kafa yastığı bence kesinlikle olması gereken bir şey ben aldım nasipse son ayımız bizim de kesinlikle kullanıcam