Rstasar Kizlar merhaba dun ben cok stresliydim agladim canim sikkindi tartistim vs ,kasiklarima baya baya agri girdi hatta ayaga kalkinca bile vajinamda agri hissediodum ..bugun doktora gittim ve doktorum bana cok kizdi.Sinirlenip bagirinca vucuttaki kaslar geriliyormus ,rahimde kas oldugu icin erken haftalarda düsük ilerleyen haftalardada erken doguma sebep oluyormus kizdiginda evden cik uzaklas gez nefes al kavga etme dedi.Her ne kadar sakin olsak ta bazen insan kendini kaybedebiliyor ben bugun cok korktum birsey olacak diye size tavsiyem oyle seylere girmeyin kavga cikacagni anladignizda uzaklasin ordan sakin kalmaya calisin sonra Allah korusun birsey olabilir 😔
Rumis Rstasar başlığı görünce düşük yaptın zannettim Allah korusun kimsenin başına vermesin inşallah ister istemez etkilenir bebek tabi dikkat etmek lazım
Rstasar Cucu1 esim ve ailemle alakaliydi bazen insan tasiyor dayanamiyor sabirliyimdir ama herkesin tastigi bisey var iste
Rstasar Rumis yok Allah korusun..ben dikkat ceksin diye ozellikle gizlemeden yazdim ki burdaki kizlar stres cok yapiyo okuyorum aglayanda cok Allah korusun bilgilensinler diye
Zeynozeyyo Sakin ol bn oyle bir halt yedim bebeğimi kaybettim. Kürtaj oldum kalp atısı duyulmadı insanın elinde olmuyor suan hamileyim yine bazen sinirleneck oluyorum tutamıyorum kendimi esim den allh razı olsun aylardır alttan alıyor beni hep o idare ediyor elimde değil cunkü ilk bebekte hatalıydı cünkü üstelik evlendik 1,5ay sonra hamile kaldım 8 yıllık tanısmıslogımız olmasına ragmen insn aynı evde olunca farklı olabiliyor simdi cok sükür ya sen ya esin dikkat edin
Rstasar Zeynozeyyo ahh canim basiniz sagolsun :( genelde sakinim akli basindayim da iste ne kadar olabiliriz ki insaniz sonucta cok sinirlenince boyle oluyo dikkat edicem artik tesekkur ederim