Aysegnydn Merhaba hanımlar.40+3 haftalık hamileyim doktor 1 santim açıklığın var yatışını verelim doğumunu başlatalım dedi,ama ben suni sancıdan kortuğum için biraz daha beklemek istiyorum dedim. Ne yapacağımı bilmiyorum 🥲
91mer Aysegnydn ablamın dr corekmotu yağı sabah akşam 1 yemek kaşığı iç demişti 38 haftadan sonra Suni sancağa gerek kalmaz demişti
Celins_ Aysegnydn ben de suni sancı aldım ama ben hastaneye gittiğimde açıklık 6cmdi. 3 saat içinde oğlum kucağımdaydı. Açıklık olmadan suni ile nasıl ilerler bi fikrim yom🤷♀️
Tugba_23 Bekle biraz daha hareket et devamlı hurma ye , hurma haşla suyunu iç , ay valla çok zor suni
Aysegnydn Tugba_23 Yemediğim hurma yapmadığım hareket içmediğim adaçayı kalmadı 😂 Ama az daha sabır 🥰
Celins_ Selmos- hayır benim sadece suyum geldi sancım gelmedi. Suyum geldi hastaneye gittim muayenede 6 cm açıklık olduğu söylendi. Sancım olmadığı için suni sancı verildi.
Aysegnydn sersss Cumartesi doktor randevum var bebek iyiyse sancım felan yoksa pazartesi ye kadar beklemeyi düşünüyorum
yagmur089 Aysegnydn bacim bol bol yuru 5 6 saat yuru eline su al icerek yuru hafif tempolu yuruyusler yap otur kalk pozisyon u yap egzersizker yap hurma ye yani doğumu kendin baskatmak istiuorsan caba gostermelisin yadeyse suni sanciyi vururlar ben cok caba gostrrdim 39 haftaliktim surekli yurudum hic boş durmadim ama iste suyum geldi hastanede devam ettim artik yuruyuse otur kalk yaptim
Aysegnydn yagmur089 İnan yapmadığım şey kalmadı yürüyüşten tut hurmaya adaçayına egzersizlere ama yok gelmeyince gelmiyor 😂