Tiiffany 2 oglum var normalde doktorum erkenden söylerdi bu sefer tahmini bilr yok. Israrda ettm yok. Göstermiyor dedi.Göstermeyenler genelde kız mı oluyor acaba :) çokta sakin hiç kıpırdamıyordu 12+5’iz
T54-S54- Tiiffany bizde öğrenemedik 16+2 gizliyormuş kendini benimde çok sakindi bebeğim bacaklarını kapatmış dedi doktor
ozlmm123 Tiiffany biz 15 haftaya kadar 3 hafta gittim inat ettim öğrencem diye göstermedi kızım var herkes bana kesin kız onlar göstermiyor diyodu tuttu hayirla sağlıkla inşallah kızın olur 😊
1prensannesi_ ozlmm123 erkekde yanılma payı olurmu 18 haftalıgım hıc tahmın bıle yapmadı lar bu haftaya kadar ve erkek dedı sımdı ıcımde hep kıız dıyor detaylıyı beklıyorum 🙁
ozlmm123 1prensannesi_ eğer devlete gitmişseniz olabilir makinaları birazdaki ama özelde ben yanılma görmedim belki doktordan kaynaklıdır bilemiyorum tabi