5 haftalık gebeyim ikinci bebegim nasipse fakat hamilelikten önce çarpıntı için ilaç kullanıyordum hamile olduğumu öğrendim ilacı bıraktım kadın doğum ve kardiyoloji doktoru ilacını kullanabilirsiniz demişti bu şekilde ilaç kullanıp gebeliği sorunsuz geçen var mı acaba kullanmazsam gün içinde çarpıntı oluyor hemşireye danıştım doktorun dediyse kullan bebekte etkilenir erken doğum riskini arttırır dedi kararsız kaldım