Herkese selam,
Evlenmeden önce 48 kilo olanlardanım 🤭 sonrasında nasıl oldu bilmiyorum 56’lara kadar geldim ve bu kiloyla da hamile kaldım. Maalesef istemediğim bir kilo, hiç kendimi böyle görmeye alışkın değilim moralim çok bozuluyor. Başlarda hamile diyeti gibi bir şey yapıp 3-5 kilo veren var mı? Çok vücudu yormadan kilo verilebilirmiş doktor da öyle söylemişti. Deneyimleriniz neler acaba? Ya da en azındna az kilo almak için neler yapmak gerek? 😞