Merhaba kızlar son 1 aydır bir türlü kendimi toplayamıyorum mutsuzum ilaç kullanmak istemiyorum yan etkilerinden dolayı psikiyatri ye gittim hiç bir şey anlamdım direk ilaç yazdı ve gönderdi ama olmuyor bir türlü eski neşeme neşe Ali Halime dönemiyorum sürekli içim de korku oluyor dün sabaha kadar uyuyamadım siz nasıl atlattınız bu süreci panik atağı ilaç kullanıyormusunuz