Bebeğimin pazartesi günü kontrolü vardı 7.1 mm çıkmıştı kesesi. Dünden beri kahverengi akıntım var bu sabahta içinde kan da vardı doktora mesaj attım gel dedi. Kesen 7.9 olmuş normalde 10 olması gerekiyor dedi. Hareket etmememi söyledi sadece yatacakmışım salıya kadar. Progestron hormonu verdi bir de. Neler yapmalıyım 🥺 bu durumu yaşayan var mı acaba?