Dilber000 Selam kızlar 8 haftalık gebeyim alt değerim yüksek çıktı biraz tedirgin oldum aynı durumu yaşayan varmı
Flyy Dilber000 bende de oldu canım 2 3 hafta sonra tekrar kan verince kendiliğinden düzelmişti bazen o güne has yüksek çıkabilir dedi doktor
eda-ak Dilber000 Başlarda benim de hep yüksek çıktı hem alt hem ast değerlerim.Doktorum vitaminleri ve bulantı ilacını biraktirdi bana 3 hafta sonra degerler 134 ten 20 ye düşmüştü. Şu an 16+4teyim bir sıkıntı yok şükür. Beslenmeye de dikkat et genelde brokoli karnabahar tarzı yiyecekler iyi geliyor.
selinsmother Dilber000 16haftadayım ast 90 alt 180 çıkıyor en başta yoktu 10haftadan sonra başladı. Endokrin bölümüne yönlendirdiler
emotion2015 7 8 haftalıkken benim de alt ast yüksek çıkmıştı bende tedirgin olmuştum ama 11. hafta tekrar bakıldı kendiliğinden düşmüş 🥰
Celiktss Alt ast yüksekti biraz. Doktor multivitamini iki günde bire düşürdü, sonra tekrar kan testi yaptı, alt ast düzelmişti benim de…