Btl_3438 büyümekten ziyade sert değil akşama doğru biraz gergin mualla oluyor 😅 sabah yine yumoş yumoş. Hatta 2 sabah önce sanki ödem atmışım gibiydi dedim bebek nerdee 😅😅😅 bir tekmeyle ben buradayım dedi sağ olsun ama mesela oversize sweatshirtlerimi giyince hamileyim demek zorunda kalıyorum kilo olarak ya da ödem olarak şişliğim olmadı 32+1 iz şu an geçen otobüste inanmadılar hatta 😅 yalan söylüyormuşum gibi baktılar biri de ne kadar kaldı dedi üstelik erkek 👀 şaşırdım 1,5 ay falan var dedim 🤣 dar giyemiyorum ruhum daralıyor zaten 😅