Kızlar çam ve sakura da doğum yapmayı düşünüyorum. 2. Sezeryan olacak inşallah. Merak ettiklerim var doktora da sormayı unutmuşum mesela 2. Sezeryan hangi hafta da yapıyorlar ? Spinal istersek yapıyorlar mı yoksa genel mi uyuşturuyorlar ? Estetik dikiş yapıyorlar mı acaba yoksa bildiğimiz ip dikiş mi 😬 birde 1 gece mi yatırıyorlar acaba 2 mi ? Bilenler yazarsa çok sevinirim😍