Tgcgndgdu Bugün ikili tarama testine gittim 11+3 haftalık gebeyim Ultrasyonda Crl:46.2 NT:1.1 çıktı doktor olumlu yada olumsuz birşey demedi kızlar. Normalmidir acaba