oznur2410 Dün test yaptım negatif.. ilk defa adetim 9 gün gecikiyor gebelik belirtilerim de var.. testte pozitif göremedim. Geç döllenme olmuş olabilir mi kan versem çıkar mı ?
esmerella37 Adetin geciktigine gore yumurtlamayı gec gormussun ve buda gec dollenme olacaktır muhtemelen cnm 🙏🏻🙏🏻 Hakkında hayırlsıı olsun
Fatimanur oznur2410 hakkında hayırlısı olsun canım benimde bugün 9. Gün geçıkmem 7. Günde test negatif çıkmıştı korkumdan şimdi evde test yapmıyorum biraz daha bekleyeceğim