Arkadaşlar ben biraz tecrubesizim bu konuda soracak pek yakınım da yok oğlum 7 aylık sabah 6 buçuk 7 de uyanıyor mama yedikten sonra 8 gibi uyuyor 10 buçuk gibi tekrar kalkıyor 1 de 15 20 dakika uyuyor 4 buçuk 5 gibi tekrar uyuyor bu sefer 7 8 e kadar uyuyor. Biraz oyalanıyor saat 11 12 gibi tekrar gece uykusuna yatıyor sabaha kadar uyuyor 7 ye kadar. Bu uyku rutini normal mi acaba bir kaç komşum çok uyuyor zararlı bu kadar dedi ama bilemedim biraz fikir verirmisiniz acaba 😊❤️