Petito35 Gebelikte lazer yaptıran var mı arkadaşlar sadece yüze ? Doktoruma sormayı unuttum ilk gebeliğimde komple yaptırmıştım sıkıntı olmadı ama yine bilgisi olan var mı
Sevimefealp Petito35 hamileyken lazer yaptırmak saçma olur çünkü hormonşarın değişiyo ve dökülse bile tekrar cıkma ihtimali var bence 9 ayda sabredin bende öncesinde gitti şuan gitmiyorum birde bebeğe zararı var
Petito35 Bjkkl ilk gebeliğimde 6. Ayda bıraktık lazeri 3 yıldan fazladır yaptırmyorum ve en başa döndü tekrar yavaştan yüze başlim dedim ikinciyi öğrendim. Az önce doktoru aradım yaptırmadan daha iyi olur dedi Ağdaya devam 🙁
[silindi] Sevimefealp bebeğe zararı olduğunu kim söyledi ? Ben de lazere gidiyordum doktora sordum bebeğe zararı olmaz ama hormon değişikliğinden dolayı yeniden çıkar dedi oyğzden bıraktım
Petito35 Sevimefealp düşük tehlikesi olduğu için yaptırma dedi doktor artık bellidedir bacım sağlıklı olsun da