Kızlar selam 🤗
18 haftalık hamileyim ve bu geçirdiğim 4.ağır grip öksürüğüm bir türlü geçmiyor. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama bu durumdan kaçamıyorum 😑 benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Neler yapmalıyım bağışıklığın güçlenmesi için ve öksürüğümr dur demek için ?
Dün hastanedeyim doktor en sonunda enfexia adında bir antibiyotik verdi ama kullanamadım bebeğe zarar gelir diye korkuyorum bu ilacı kullanan var mı ?