Hll24 Kızlar tüp bebekle hamile kaldım 6 cı haftamdayım her sabah kalktığımda pembe leke oluyor akıntımın içinde gün içinde tekrarlamıyor , bunu yaşayan var mı korkuyorum .
symabskrt Hll24 olabilir canım stres yapma yoğun kanamam olmustu benim 7.haftada parçalı şekilde 2 gün yattım hastanede çok şükür şuan 11.haftadayim ikizleri bekliyoruz tüp bebek benimde doktoruna bildir yine de haberi olsun yoğunlaşırsa mutlaka git doktora mümkün olduğunca dinlen