irem01 zaten prolaktin hormonu gebelikte yükselen bir hormondur . Hamile değilken çıkan prolaktin hormonu gebeliği engelleyebilir . Prolaktin hormonu yüksekken de hamile kalan var . Kesil bi şekilde engel değil ama düşürülmesi gerekiyor gebelik yoksa
Benim hamile kalamadığım dönemde doktor göğsümü kendi sıkıp baktı geliyor mu diye . Bu arada sütün Kendi gelmesi ya da sıktığınızda gelmesi aynı şey