Nnzhktt afyn güzel fakat bu isimle bi ömür geçirecek bebekten çocukken okul çağında evlendiğinde işi olduğunda sence rahatlıkla kullanabilir mi onu sorgula ben nevra düşünüyorum ama fazla mı eski yaşlı ismi gibi mi geliyo kulağa diye tereddüt ediyorum
Gulsahh1 afyn sizin karariniz tabi ama ağır bir isim gibi geldi bana kulağa da pek hos gelmiyor bence