Merviiss iki bez üst üste bağlıyorsunuz geçmezse atel adını verdiğimiz bir lastik veriyorlar yerine oturuyor merak etmeyin. Kalça çıkıklığında sıkı takip ve erken müdahele gerekir . Benm kalça çıkıklığım var 1 yaşında fark edilmiş çok geç oldğu için bir dizi ameliyat olmuşm. Ama kardeşimde bilindiği için hemen yerine oturtmuşlar sıkıntı olmamış. Bu genetik bir rahatsızlık bu arada bilginiz olsun kardeşlerinde , kuzenlerinde vs olma ihtimali vardır. Ben de nasipse doğımdan sonra kontrole gideceğim 1 ay dolunca getir dediler. Merak etmeyin geç kalınmış bir durumda değilsiniz. Ama doktorunuz bir sey yapılmaya gerk yok dediyse bence bir başka doktorla daha görüşün kendi kendine geçecek bir sey değil.