Duygu_k henüz sezeryana karar vermek icin cok erken degil mi? hem de sırf doktor sehir dısında olacak diye. sonucta bebek dönmeyebilir, makat gelis olabilir, kordon dolanabilir vs bir sürü ihtimal var. bir de normal dogum, dogum anında zor ama sezeryan da cok agır bir ameliyat asla dusundugunuz gibi isin kolayına kacmak degil, sonrası cok zor. ben doktorumla dogum seklimi 33-34 haftada konusmustum, sizin icin bunların konusulması cok erken geldi bana