Kızlar 26+6yım ilk gebeliğim ama 16. 17. Haftalarda hissetmeye başlamıştım hareketleri. Ve aşırı hareketli bir bebem var gece gündüz sürekli karnımın içi kıpır kıpır. Son iki gündür daha da arttı gece bile uyandırıyor. Bir de iki gündür böyle sancı gibi karın ağrılarım oluyor sık idrara çıkma durumu normal biliyorum ama acaba daha mı sık çıkmam gerekiyor o yüzden mi ağrıyor sürekli baskı var çünkü karnımın alt tarafına. Yani bu ağrılar falan normal mi yoksa doktora mı gitmeli miyim?