Merhabalar tüp bebek ile 4+5 günlük hamileyim dün akşam tuvalete gittiğimde peçeteye leke geldi , 1 damlada tuvalete aktı. Progestan fitil kullandığım için onun akıntısıyla ne renk olduğunu anlamadım. 🫤 kendimi direk yatağa attım progestan iğne vuruldum. Sonrası tuvalete kalktığımda durmuştu. Bir daha olmadı çok şükür. Doktorum kullandığım corasprin ile oksapar iğneyi bıraktırdı. 2 gün öncede keseyi görmüştük kanama alanıda yoktu neden böyle oldu bilgisi olan varmııı🥺