bende aynı durumu yaşadım
dış gebelik ameliyatı oldum 1. düşüktü 2. dış gebelik
çok korkuyordum çok üzülüyordum neden die ama üzülme korkma inan ki tek tüple dahi hamile kalabilirsin gönlünü ferah tut agrılar sızılarla baş edebilirsin yaşadıgın herşeyi yaşadım igneler düşürmedi serumlar bol bol su içmeler ameliyattan kaçamadım ama tam 1. sonrası tekrar anne olmaya aday oldum şuan 3 aylık hamileyim allahım seni tez zamanda kurtarsın sonuçta gebe kalabiliyorsun şükret dualarım seninle biran önce iyileşirsin inşallah